breadcrumbs_revolution_theme

Pentru a achita și a intra în posesia echipamentelor IT&C, serviciilor, licențelor electronice, programelor software/subscripțiilor în continuare produse comandate pe portalul web www.pride.md aveți la dispoziţie mai multe opţiuni: 

Modalităţi de livrare:

  1. Preluare personală a produselor de la sediul Furnizorului:

Produsele comandate pe portalul web www.pride.md pot fi preluate personal de la sediul companiei PRIDE SYSTEM S.R.L. amplasat în Republica Moldova, cod poștal MD-2004, orașul Chișinău, strada Columna 170ș, de luni până vineri, în intervalul orar 9:00 – 18:00. Pentru orice informaţii legate de starea comenzii plasate, ne puteți contacta la numărul de contact (022) 844-266 sau folosind formularul de contact de pe site.

        2. Livrare prin curier:

Produsele comandate pe portalul web www.pride.md și disponibile în stocul Furnizorului pot fi livrate prin curier oriunde. Dacă înregistrați și achitați comanda de luni până vineri, până în ora 15:00, aceasta poate fi expediată în aceeaşi zi. Livrarea se efectuează în termen 24-48 de ore, cu excepția zilelor nelucrătoare (cu menţiunea că produsele expediate vineri vor ajunge la destinaţie luni). Acest termen poate fi modificat din motive independente de voinţa Furnizorului.

Taxe de transport

  • Produsele comandate se livrează gratuit în raza municipiului Chișinău dacă valoarea totală depăşește suma de 500$ (TVA Inclus). Pentru comenzile cu valoare mai mică de 500$ (TVA inclus), se percepe o taxă de transport în valoare de 5$ indiferent de numărul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora sau dacă livrarea se efectuează în suburbia municipiului Chișinău sau pe teritoriul Republicii Moldova;
  • Produsele comandate se pot livra și înafara Republica Moldova pentru acest caz costurile de transport se calculează de serviciul de curierat internaţional ales de Client (DHL, TNT, FeedEx etc), în acest caz, plata este posibilă doar online, cu cardul sau prin virament în contul Furnizorului. Timpul pentru transportarea comenzii depinde de țara unde acesta este livrat, de greutate și categorie de produs, de disponibilitatea produselor comandate, de vacanțele bancare și de zilele libere cât și de eventuale erori posibile în sistemul de funcționare a serviciilor de livrare.

In cazul in care se utilizează un transportator însărcinat de către Client, riscul este transferat in momentul livrării produselor către transportator.

Pentru produsele care au fost livrate greșit față de cele comandate, costurile de înlocuire cad in sarcina Furnizorului.

In cazul produselor care se aduc la comandă, timpul estimat de predare către curier este comunicat la momentul confirmării comenzii.

Orice întârzieri sau incapacitatea de a efectua livrarea pot avea loc in cazul Evenimentelor de Forță Majoră. In aceste cazuri vom face toate demersurile, astfel încât Clientul să intre in posesia Comenzii cat mai repede posibil. In cazul in care produsele expediate prin curier nu ajung in termenul specificat, Clientul va trebui sa contacteze Furnizorul la numărul (022) 844-266 sau folosind formularul de contact de pe site.

Clientul are posibilitatea verificării produselor indiferent daca livrarea acestora se face la sediul Furnizorului sau a curierului. In cazul livrării prin curierat beneficiați gratuit de serviciul Deschiderea coletului, deci vă rugăm ca la primirea produselor să verificați integritatea fizică a produselor din colet. Semnarea confirmării de primire certifică primirea produselor in buna stare.

Din momentul in care intrați in posesia fizică a produsului riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral. Orice reclamație ulterioara nu va fi luată în considerare.

Modalităţi de plată:

        1. Plată numerar:

Plata se face numerar în MDL, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul Furnizorului. În cazul livrării produselor la client, plata se va face către agentul de curierat care efectuează livrarea.

        2. Plata cu cardul la preluarea produselor din sediul Furnizorului:

La preluarea produselor de la sediul Furnizorului se poate plăti cu card bancar emis sub sigla Visa, MasterCard (inclusiv Maestro) și American Express, prin intermediul terminalului POS existent.

În cazul în care cardul utilizat nu are activată opţiunea de introducere a codului PIN în momentul plăţii, este necesar ca persoana care efectuează plata să fie posesorul cardului şi să se legitimeze cu actul de identitate. Se va verifica semnătura, care trebuie să corespundă cu cea existentă pe card.                                                                

        3. Plata on-line cu cardul:

Este posibilă efectuarea plăţii on-line cu card bancar în condiţii de siguranţă deplină (pentru detalii, verifică şi secţiunea “Politica de confidențialitate”). Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic şi Electron) şi MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod VV2/CVC2). În cazul în care cardul este asociat unui cont în altă monedă decât MDL, tranzacţiile se efectuează în MDL, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv.

Pentru asigurarea securităţii tranzacţiilor, Furnizorul foloseşte platforma MAIB. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul platformei de plata MAIB. Portalul web www.pride.md nu solicită şi nu stochează detalii referitoare la cardurile utilizate (pentru detalii, verifică şi secţiunea “Politica de confidențialitate”).