breadcrumbs_revolution_theme

Contact Center

Oferim soluții profesionale de Call Center si Contact Center. Va ajutam sa construiți relații puternice si dinamice cu clienți actuali, conexiunea permanenta si fidelizarea acestora, precum si lărgirea portofoliului prin atragerea clienților potențiali.

Totodată, această ne permite sa sporim calitatea si sa integram eficient o mare parte de servicii specifice pe care le oferim pentru a minimiza durata perioadei de nefuncționare a echipamentelor hardware sau a aplicațiilor deținute de clienții noștri. Putem realiza acest lucru în baza la:

  • Profesionalismul si promptitudinea personalului de la Contact Center.
  • Stoc permanent de echipamente de back-up si a pieselor de schimb.
  • Echipa certificata de partenerii noștri de renume mondial.

Ce obțineți?

  • Contact Center
    • Disponibilitate maxima asigură prelucrarea solicitărilor in mod operativ, solicitările clienților care obțin astfel un plus de valoare in activitatea de întreținere a soluției si rezolvarea preventivă a problemelor, o disponibilitate crescuta a sistemului si productivitate sporita a utilizatorilor.
  • Mod de comunicare: romana, rusa si engleza.
  • Promptitudine: Contact Center-ul asigura automatizarea procesării apelurilor, alertarea specialiștilor si monitorizarea continua a cazurilor înregistrate.
  • Calitate si profesionalism: Solicitările clienților sunt tratate profesionist in funcție de tipul de contract semnat, care prevede parametrii serviciului (SLA), printre care: intervalul de acoperire, timpul de răspuns, timpul de remediere, modalitatea de rezolvare.
  • Raportare in timp real: Sistemul flexibil de rapoarte asigurat de Microsoft Dynamics CRM permite o buna urmărire a îndeplinirii obligaților contractuale pe care ni le-am asumat fata de clienții noștri.